mandag den 21. oktober 2013

Billeder fra lidt af hvert


Nu har jeg endelig tid til at skrive lidt her igen... 
Jeg føler at dagene går super hurtigt, den ene dag går bare efter den anden og det bliver hurtig til en uge, 2 og 3.. Selvom vi på mange almindelige hverdage er ude af huset omkring 14-15 timer om dagen går selve dagen hurtigt... 

Sidste weekend tog Valerie og jeg til Traverse City, som er en by omkring 1 times kørsel væk. Vi tog i mallen og fik shoppet, senere skulle vi mødes med en masse andre, for at tage til et Horror House... Her er Halloween en stor ting, man fejre det nærmest hele oktober måned, ligesom vi fejre jul!

Denne weekend tog vi alle en tur til Mackinac Island og til den Upper Peninsula of Michigan. Efter et swimmeet fredag (som vi vandt ;-) ), kørte vi mod Mackinac City, hvor vi sov på et hotel. Dagen efter tog vi en færge til selve Mackinac Island, på øen er der ingen biler, kun cykler og hestevogne. 


Nu er der kun omkring 2 uger tilbage af svømmesæsonen, på den ene side glæder jeg mig til vi slutter for det betyder at skisæsonen snart begynder, men er sikker på at jeg også kommer til at savne poolen...
Det bliver så fedt at kunne stå på ski hverdag hele vinteren..... det er hvad jeg ønsker hvert år :-)



Her kommer billeder af lidt af hvert fra den sidste tid: 


Fra Homecoming... (fra højre: jeg, Alma, Julia, Sara)



Gost Ship..... 



Sweet Sisters <3 <3


Crazy..! 


Pigerne på svømmeholdet havde lavet dette skilt til mig.... 




Omg.... a real american school bus! 


Our weekend trip to Mackinac Island and the Upper Peninsula Of Michigan:















Ingen kommentarer:

Send en kommentar