lørdag den 14. december 2013

Så blev det næsten jul!

Vi er nu næsten halvvejs i December, så jeg tænker at det er på tide at opdatere lidt herinde!

Valerie og jeg fejrede 1. december på den bedste tænkelige måde!! Vi tog nemlig ud og stå på ski! Årstiderne her i Michigan er lige mig, når det er sommer her, er det VIRKELIG sommer med høje dejlige temperaturer, hvor man kan sole og bade i store Lake Michigan, og når det er vinter her, er det VIRKELIG vinter med kolde temperaturer og sne!
Vi bor omkring 45 min. fra skisportsstedet. Det er et super hyggeligt sted, som jeg meget snart kommer til at bruge meget tid på!
Den sidste måned har vi haft conditioning, som er at træne op til at stå på ski. Så på næste torsdag er det helt sikkert, at vi starter på bjerget. Det bliver totalt spændende!
Vi var ude og købe udstyr til ski for noget tid siden så nu håber vi, at vi er helt klar :-)

Så havde vi i sidste uge også vores swimming banquet, som var det sidste arrangement med svømning, der fik vi vores diplom, og et "M, 14", som står for Manistee seniors 2014.

Her i Manistee er der hvert år en parade downtown for at fejre, at julen næsten er her.
Det er så hyggeligt at gå en tur ned af hovedgaden her, og kigge på alt julepynten og alle de små butikker! Paraden hedder "Sleighbell Parade"og er faktisk en ret kendt parade, som mange kommer langvejs for at se.


Her er nogle billeder fra lidt af det hele:



1. December på Crystal!





Swimming Banquet

Manistee Senior 2014


Sleighbell Parade 2013

Mig, Bubba og Valerie 






Urbs ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar